lørdag 7. juni 2008

Nå skinner sola, og jeg sitter inne og blogger.. :P




Nå er sommeren her, og syrinene er i full blomst! De er så flotte nå, synd de er ferdige snart alt..


Har strikket noen luer til irenesols kreftlueaksjon, blir muligens noen fler så jeg gir dem ikke fra meg enda!


Pus er "velvillig" modell for inside-out luen, som jeg syns ble finest på vranga, men det kan ny eier gjøre akkurat som hun vil med! :)


Ballband dishcloth, som svigers kom inn å rappet. Jeg rakk å ta bilde først da..


Jeg har kjøpt meg stoff på ikea i går, tenkte jeg skulle forsøke meg på en slik en tøff mappe å ha strikketøyet i.. Skal jo muligens ut å fly snart, da må man ha det!!


Gjenstår bare å se om jeg har en glidelås som egner seg til formålet.. godt mulig jeg må kjøpe en ny istedet for disse gamle greiene..

Ingen kommentarer: