onsdag 10. september 2008

Et par måneders opphold, men imens en flott tur til US and A

Først og fremst, takk for at DU stikker innom :)
Dette innlegget er preget av ferie og sokker :P



Første par ut: Anastasiasokker strikket ovenfra og ned fordi jeg ikke skjønte nedenfra og opp, skjønte heller ikke hvordan man vrei mønsteret så de vrei seg samme vei. Men jeg elsker fargene, passet ypperlig til mammamin! Fabel pinne 2,5.


Båttur fra battery park og rundt new york city.. Så utrolig tøfft!! Dette MÅ oppleves om man drar til New York!


Statue i battery park, tøfft med bakgrunnen syns jeg.


Tøffe herresokker til en snill herremann som var min redning på sommerjobben min. Blueberry waffle socks, mener det er pinne nr 4!




Skjerf i et forferdelig dyrt nøste jeg fikk av svigers, hele 135 kroner på 1/2 pris :/ Tøfft skjerf, men vet ikke helt om restegarn knytt ufølsomt sammen er verdt såpass mye.. Men utrolig koselig å bli tenkt på!!


Feather and Fan baby blanket-- bar synd jeg sliter litt med å felle, for det var helt perfekt utenom den ujevne kanten som syns nederst på bilde over.


Brettet sammen -- det målte til slutt 75cm*95cm om jeg ikke tar helt feil.

Takk for titten!

Ingen kommentarer: