onsdag 25. mars 2009

Gaver til navnefest og owlings!

Endelig har jeg fått oppdatere litt igjen! Nå har jeg ikke fått logge meg inn her siden søndag.. Jaja, sånn kan det gå og nå er det en oppdatering igjen!


Strikket et LSK-teppe som ble en navnefest gave til min (egentlig min samboers) lille nevø..


Ble ganske fornøyd, men ville nok lagd det litt større neste gang. Strikket med Viking Sportsgarn og p 5mm.


Også måtte jeg bare prøve meg på owlingsene! Mønsteret finnes her..


De er bare kjempesøte! Det eneste er at jeg tror neste gang ville jeg prøvd å finne en metode for å strikke inn perlene sånn at man slipper å sy inn 4 rader med perler, og jeg tror det kan bli finere..


Også mitt første scrappekort!! Kjøpte brushables på messe på lørdag, og ble bare så inspirert.. ganske fornøyd! Men jeg kjenner at jeg sliter litt med å prøve meg på asymmetri og å prøve å kombinere mønsterark, stempler, utklipte bokstaver enda.. Det er kanskje bare en vanesak. Jeg innser at jeg er veldig opptatt av symmetri... :P

Takk for besøket!

6 kommentarer:

Hanne sa...

Kjempefint kort!

Ida sa...

Stilig teppe. For meg som ikkje er så fotballinteressert tenkte eg meir på ei bie når eg såg det. ;) Fint kort.

Wenche/chawo sa...

Kjempefint teppe.Flotte owlings og nydelig kort,du har laget.

Anonym sa...

Flott teppe, og så søte ugler da:-D

Anonym sa...

For et flott teppe! Det faller nok i smak hos fotballsupporteren :-) Kortet var kjempesøtt :-)

M sa...

Så mye fint du har laget!