tirsdag 20. mai 2008

Nå er det jul igjen...
Neida, bare var så urolig, også hadde jeg ingen prosjekter jeg brant for å begynne på så da ble det en gnom! Montering og klargjøring er det verste syns nå jeg..


En paddeflat liten gnom


Ferdig sammensatt og stuffet, men litt hårløs stakar!! snakk om å ikke ha hake *hihi*


Så var han helt ferdig, med skjegg og alt. Morsom liten tass :D




Også var ikke fult så lille valpen til mamman og søstern min på besøk i helgen, aktiv liten krabat :) koselig med hund i huset, men det holdt med en helg..


Ellers så vil jeg minne alle på det flotte været vi hadde i begynnelsen av mai.. Dette var like ved slottet, på min vei til SnB 6 mai!

3 kommentarer:

Elisabeth Augusta sa...

Det er en pris til deg i bloggen min.

Tone sa...

LYKKE TIL MED OKTOBERROSA!

Ugla sa...

Så kul den gnomen din var.
Ha en fortsatt fin kveld :-)