søndag 9. mai 2010

Ny oppdatering etter lengre tørke :)

Det hender jeg får noen skikkelig bloggtørker, så nå var det på tide å oppdatere litt igjen!
Nyeste ferdigstilte produktet er en baggy lue strikket på ønske av en god venn, han ønsket seg en slik lue som han fra farmen har, bare i svart, rødt, grått og hvitt. Jeg har aldri vært god på å strikke uten mønster, men her er min tolkning og jeg er ganske så fornøyd :)

Restegarnsokker til samboern :)
enkle rett og vrang sokker, for de sitter godt på foten :)
Selbuvotter på bestilling! Ca str 4 år.. Kjempefornøyd med disse!
Disse var på bestilling fra samme damen. str. ca 2år.. Så søte da :)

Så en smekke siden jeg fant et par bomullsnøster og ville bruke de til noe, dette virket som et spennende prosjekt..

En klut, nok et resultat av et par oppdagede nøster med bomullsgarn..
Oppskrift funnet her! Kjempemorsom og enkel oppskrift!

Takk for besøket :)

2 kommentarer:

Rigmor sa...

det er som oftest slike sokker som henger best på mannen har jeg funnet ut. Flotte votter:) likte mønstrene. Ha en flott søndag!

Unknown sa...

Så masse fint du har laget,vottene var jo bare heilt nydelige da:)Lurer på hvor eg kan finne mønster på Hakadals vottene,dei er vanvittig fine og kunne tenke meg å strikke et par slike:)