tirsdag 7. juli 2009

Punk-rock kjolen er ferdig! Og jeg er stolt :)

Nå er "endelig" denne bestillingskjolen ferdig!! Den er i str. 2år ca, men jeg strikker stramt og satser på at det vil passe til ei Lita-snupp som er 1 år og skal begynne i barnehagen snart :)

Også MÅ jeg skryte litt, for jeg har endelig mestret maskesting!! JIPPI!!!

Er superfornøyd med hele prosjektet, og håper nå bestilleren vil være det også :)

Selekjolen er strikket etter oppskrift til en annerledes kjole, og mønsteret har jeg designet selv :)

9 kommentarer:

roterommet sa...

Kjempesøt :o)

*Kristin* sa...

Fin! Så flink du er :)
Den ble utrolig stilig!

sol sa...

Maskesting kan være noe pirk og herk, godt du ikke ga deg :) Pent ble det også!

Hanne sa...

Dette var en skikkelig morsom kjole. Skikkelig søt var den.

Sandra sa...

Den der var knalltøff!

Sommertid sa...

Så bra ! Kjolen og at du mestrer maskesting.
Go helg :)

Ruth sa...

Så tøff kjole!

Synnøve sa...

Råstilig!

Smarie sa...

Den var kjempeflott ;o)