søndag 8. juni 2008

pulsvarmere og garnmysterie






Nye pulsvarmere, til meg selv... Strikket i deilig alpakka garn og med knapper, i mønster fra du store alpakka. Knappene kostet 9 kr STYKKET!! oj oj. Men så ble det fint og :P


Også er jeg ferdig med garnmysteriet del 3.. lurer fælt, men jeg ser mulighetene for at dette kan bli en veske!! Strikket av restegarn, det er så godt å få klarnet opp litt i alt garnrotet mitt.. :D

Ellers så har samboern bursdag i dag, så jeg har bakt kake med vaniljekrem, sjokolademousse og browniesbunn, skal prøve å få tatt bilde av herligheten senere.. Og sola skinner. det er godt så kan man sitte ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, vi er visst mange som koser oss med ullgarn i sommervarmen. Flotte pulsvarmere, knappene gjorde seg godt. Er snart ferdig med del 3 av garnmysteriet jeg også, skikkelig spennende denne gangen.