søndag 29. juni 2008

Tilbake fra første sommerferieturen!


Tilbake fra en ukes ferie! Turen gikk til kragerø, deretter sandefjord-strømstad båten og videre til Gøteborg for to netter på hotell.. Vi bestilte rom på forhånd, lokkende hotell med basseng og greier, til 1500 kr for to netter to pers med frokost og kveldsmat!

Da GPS'en varslet at vi var utenfor hotellet ble vi litt stumme begge to, for det så ut som et ordentlig dårlig veihotell, slitent og gufne farger.. Men det var et flott atrie med basseng og stor gressplen, volleyballnett, busker, utemøblement og basseng!

Bildet er tatt fra rommet vårt, som også var veldig rent og nytt innvendig. Til og med stor og fin flatskjerm og dvd spiller, med utlån av filmer (gratis) ved hotellet! Frokost og kveldsmat var ikke så mye å skryte av, men det var vel heller ikke regnet med til den prisen.. Apple hotell, jeg ville anbefalt det. 1o min unna gøteborg med trikk, og gratis parkering ved hotellet. Fin tur!


Ellers så har jeg strikket pulsvarmere i gave.. Ganske fornøyd, litt impro men inspirert av glacial eye of the gauntlet som har vært pulsvarmere i pulsvarmer-alongen.


Så er garnmysteriet ferdig! Desverre ikke noe jeg kommer til å bruke, litt for mye farger for meg. Men det var et morsomt prosjekt! vurderer å strikke en til ensfarget.




Også har jeg lagd meg strikketøymappe, og jeg er sååååå stolt av meg selv!! Forferdelig handy å ha med seg på tur!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, Kragerø er en fin by. Masse flott arbeid her. Likte godt pusen din jeg da.