mandag 7. desember 2009

Hakadalsvotter og adventskalender

Først en liten strikkeoppdatering:
Nå er "endelig" hakadalsvottene ferdig! De ble desverre littegrann store, for jeg har fått som vane å gå opp en halv pinnestr, men det må jeg tydeligvis skjerpe meg på.. Men fine ble de, og jeg bor jo i Hakadal! haha.. Herrevotter på bestilling fra svigers.

ADVENTSKALENDEROPPDATERING:
6. DESEMBER:
3 nøster mor aase raggegarn i den spreke grønnfargen jeg liker godt! Og et hefte med toveoppskrifter, veldig kjekt! Gleder meg til å prøve meg på et par tova sokker!

7. DESEMBER:
Kjempeflott stempel! Yesss! Tusen takk, gleder meg til å prøve det ja :)

1 kommentar:

Tess sa...

Det var flotte votter, Ida. De har jeg ikke sett før.
Takk for supre kalendergaver. I dag tror jeg sannelig jeg må prøve å bake kjeksene jeg fikk oppskrift på. De så kjempegode ut!
Det toveheftet er en kopi av et gammelt hefte jeg har fått fra min mor. Jeg har brukt det mye til standard tovavotter og -sokker, og heller pyntet det litt for å få en personlig vri på de.