mandag 5. november 2007

Flotte blomster og brysomme sokker!

Kom hjem her om dagen så hadde jaggu meg samboern kjøpt liljer, yndlingsblomsten min, til meg! Han så ikke at de var rosa før jeg bemerket det, men flotte var de!!




Ellers strikket jeg noen helsikes sokker til søstra mi her, bestemte meg for å ha rutemønster fra hælen og på hele undersiden i uvissthet av hvor mye jobb det egentlig ville være.. Tok meg lang tid før jeg bestemte meg for å strikke sokk #2! hehe.

Men uansett, her er de!



3 kommentarer:

Jorun sa...

Tøffe sokker, men jeg tror ikke jeg har tålmodighet.
Kommer igjen en annen dag.

toneh sa...

Kan tenke meg det var litt av et tålmodighetsarbeid med det rutemønsteret! Og heldig du var som fikk så fine blomster! Lykke til med blogginga!

frksnupp sa...

De var kule =) fine blomster også...