fredag 30. november 2007

Vinkartongveske!

Først og fremst kom han som jeg hadde strikket lua og hentet den i går! Veldig fornøyd, så det var morsomt! Den hadde visst bare blitt litt stor, men man kan jo fint vaske ull FORSIKTIG og få den litt mindre da..

Ellers har jeg også levert fra meg en vinkartongveske til fornøyde nye eiere.. det var også koselig. Forsåvidt også mitt først filtingsprosjekt..



Ellers er det fire gnomer ferdige, det var ei i prosjektgruppen min som forelsket seg helt i de så hun bestilte to stk. Så da var det bare to igjen her i huset..




Koselige små karer det her :)
Har vel på følelsen det blir et par til før jula er ferdig...

--------------

The person i knitted the cap for was here yesterday, and var very happy about the result! So that was fun. I have also knittet a decorative bag for vine cartons, which also has been given away to very happy new owners.

At the end is four of the yuletide gnomes i have knitted so far.. Also to of which has been sold to a lady who totally falled in love with 'em..


1 kommentar:

Rødhetta sa...

Så fine vinkartong veskene ble. Har aldri sett anet enn i tre, artig med noe nytt.
God 1.advendts helg!